onsdag 3. november 2010

Telys kort



Falt for dette telys kortet i Ett Trykk! 


Kortet er relativt lett å lage, og morsomt å pynte!

Laget en mal som vi brukte som ide for scrapperingen i Skesmo Husflidslag. Det ble mange fine kort den kvelden!

Telysene gir et kort det lille ekstra og blir en liten gave i seg selv.
Jeg har fylt mitt kort med duft- telys fra IKEA, og ble veldig fornøyd både med farge, pynt og lukt!

Jeg har brukt pyntepapir fra Basic sin juleserie. 
Røs Bazill, og ferdige tags og vintagebilder fra 3ndy papir sin juleserie. 

Ellers har jeg benyttet bakgrunnstempler fra EK, tesktstempeler fra Kort & Godt, distress Ink på kantene og punchere fra Martha Stewarts. Blad fra QK. 
Pyntenålen har jeg selv laget av glassperler.
Kortet knyttes sammen av et bånd som festes under panelene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar